Cross Over.

Everything about HD, MD, and their mods.

Moderator: Halo Moderators

Is This Map...

Good
27
82%
Alright
4
12%
Bad
1
3%
Undecided
1
3%
 
Total votes: 33

User avatar
Noodle
Delta Force
Posts: 4762
Joined: Wed Aug 29, 2007 7:11 pm
Contact:

Post by Noodle » Sun May 25, 2008 1:25 pm

Crappity! I wanna see those easter eggs!

Hosting right now:

Name: Cor-rossing
No password


Not shure if you can join, so sorryz. :P
www.facebook.com/EBRDesu
www.youtube.com/762official

im pretty much dead on here so connect with me if you're still here

User avatar
Noodle
Delta Force
Posts: 4762
Joined: Wed Aug 29, 2007 7:11 pm
Contact:

Post by Noodle » Sun May 25, 2008 1:44 pm

EEEEERRRRRTGGHHHH!!1!

I found the banshees, but i can't get onto the platform they're on. lol
www.facebook.com/EBRDesu
www.youtube.com/762official

im pretty much dead on here so connect with me if you're still here

User avatar
Løki
Ranger
Posts: 1229
Joined: Thu Dec 20, 2007 2:53 pm
Location: 0x4D610000
Contact:

Post by Løki » Sun May 25, 2008 2:59 pm

hmm... there's a patch of area that has bird chirpy noises... does that have anything to do with the 3rd easter egg?
Image

User avatar
Modzy
Green Beret
Posts: 3058
Joined: Fri Feb 22, 2008 11:06 pm
Location: Portland, OR

Post by Modzy » Sun May 25, 2008 3:08 pm

Løki wrote:hmm... there's a patch of area that has bird chirpy noises... does that have anything to do with the 3rd easter egg?
Yes I think so.

User avatar
Yummy
Ranger
Posts: 684
Joined: Wed Jun 14, 2006 5:42 pm
Location: Near Pittsburgh, PA
Contact:

Post by Yummy » Sun May 25, 2008 10:02 pm

So uh...you wanna tell me HOW to get to the shees.... :'(

I found them w/o trouble...after falling off a couple hundred times.
Image

User avatar
Mota-Lev
Green Beret
Posts: 3553
Joined: Sat Mar 17, 2007 4:19 pm
Location: AusFag
Contact:

Post by Mota-Lev » Mon May 26, 2008 1:07 am

HAHAHA. I know how to get em.

Uhhhh also the 3 are really only 2 it depends if you count the banshees as 1 or 2. Maybe they could be
1= Birds
2=shees
3=getting shees
Image

Image

User avatar
Modzy
Green Beret
Posts: 3058
Joined: Fri Feb 22, 2008 11:06 pm
Location: Portland, OR

Post by Modzy » Mon May 26, 2008 1:27 am

Mota-Lev wrote:HAHAHA. I know how to get em.

Uhhhh also the 3 are really only 2 it depends if you count the banshees as 1 or 2. Maybe they could be
1= Birds
2=shees
3=getting shees
That all I got.

User avatar
Moxus
Delta Force
Posts: 4704
Joined: Sun Jun 24, 2007 9:01 am
Location: {_-({[]})-_}
Contact:

Post by Moxus » Mon May 26, 2008 2:19 am

zapconquest wrote:Hope Moxus doesn't mind, I took the liberty of uploading crossing to filedropper in the hopes that it'll work for Graveen.

http://www.filedropper.com/crossing
Actually, I don't mind at all. Thanks for the upload Zap!
Mota-Lev wrote:HAHAHA. I know how to get em.

Uhhhh also the 3 are really only 2 it depends if you count the banshees as 1 or 2. Maybe they could be
1= Birds
2=shees
3=getting shees
Grrrr..... Number three isn't getting the Banshees though. Each Banshee counts as an Easter Egg (in case you hadn't realized there was one on each side). As for the Birds... What birds :P?

Thanks again everyone for the compliments. I just hope you guys have fun on the map!

-=Moxus=-

P.S. Anyone who knows where the... non-Banshee is... don't show anyone! Let them find em!
Image
Kayar wrote:The Collective: Spamming its way to a better tomorrow.
Many thanks to the people who have made my years on MGM and on Halo Demo so memorable.

User avatar
º¯Å£®ØVůº
Peon
Posts: 145
Joined: Fri Sep 21, 2007 10:24 pm
Location: I'm The Noob Next Door O.O
Contact:

Post by º¯Å£®ØVůº » Mon May 26, 2008 2:35 am

ALL HAIL THE GREAT MOXUS!! :notworthy: :notworthy: :rocker: :notworthy: :notworthy:
Image
Image
^ Taxi IS SO COOL 0_0 xD

User avatar
G[v]N
Green Beret
Posts: 3460
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:18 am
Location: Ò_ô

Post by G[v]N » Mon May 26, 2008 3:34 am

Moxy woxy, check your pms :D
I gave you a li'l present for Crossing XD In the form of a GIF

Who wants ta see it? Eh? Eh?
Image
Moxus wrote:Many thanks to the people who have made my years on MGM and on Halo Demo so memorable.

User avatar
TaxiService
Night Stalker
Posts: 6887
Joined: Thu May 24, 2007 5:52 am
Location: 41.896198, 12.4165945
Contact:

Post by TaxiService » Mon May 26, 2008 7:24 am

Mota-Lev wrote:1= Birds
i suppose that in america/australia/england/other countries, the word "bird" can not be meant as "penis" as it is in italy, soooo you will be saved from a cock joke.

<.<


uhm, sorry if i did not post before, but i do not really know what else to say, since everything's already been told.

maybe a "Bravo!" or... "that's a sweet ass-mod!" >_> because seriously it is O_O

yeah. i will go for a "Bravo!".



Bravo! <insert clapping hands gif here> *cries tears of joy(...wtf)*


Also,
Image
:3
  • TaxiService! Shitposting since 2007!
MGM Sig

User avatar
Slapzy
Ranger
Posts: 1806
Joined: Mon May 05, 2008 3:21 pm
Location: ~root@208.113.172.130# sudo rm -f /
Contact:

Post by Slapzy » Mon May 26, 2008 7:38 am

Fuel wrote:
Slappey wrote:its hard on 2v1 as well :P we played today and aside from the fact that i dont play much, me vs the maker and MR Mods, i got slaughtered =(

Edit*

and the fact i'm on a 700mhz g4 imac, (first one ever out)

LOl you must be nub then
they are easy lol
No, lol i'm definitely not a noob, but i had to sell my g5 tower, so now i'm stuck with this g4700mhz imac, whenever i play halo nowadays, it's like watching a movie at 7 frames per second. it's a miracle i even hit anyone with the lag i get. Thats why i'm switching over to modding. cause it's something i can do, (cept when it comes to adding fog)
~ Teh Slapz
Image
TaxiService wrote:OMG BARREL ROLL ON ACIDS
._. \·. |: /.· .-. ·.\ :| .·/ ._. \·. |: /.· .-. ·.\ :| .·/ ._.
WHOOHHAGHGHHGEHGR

User avatar
G[v]N
Green Beret
Posts: 3460
Joined: Thu Oct 18, 2007 5:18 am
Location: Ò_ô

Post by G[v]N » Mon May 26, 2008 7:40 am

Raised eyebrow @ strange marine with long giant spiky stick thing. 3 words: I'm not imagining.
i suppose that in america/australia/england/other countries, the word "bird" can not be meant as "penis" as it is in italy, soooo you will be saved from a cock joke.
I will lol now.
Image
Moxus wrote:Many thanks to the people who have made my years on MGM and on Halo Demo so memorable.

User avatar
>Shadow<
Halo Moderator
Halo Moderator
Posts: 2734
Joined: Sun Apr 02, 2006 9:15 pm
Contact:

Post by >Shadow< » Mon May 26, 2008 10:22 am

I'm pretty sure I found an easter egg. >.>

Put your game on low-end graphics and look at the fuel rod gun. How did you do that?
Image

User avatar
Yummy
Ranger
Posts: 684
Joined: Wed Jun 14, 2006 5:42 pm
Location: Near Pittsburgh, PA
Contact:

Post by Yummy » Mon May 26, 2008 12:51 pm

It looks normal to me...
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest